IT Service Management
Som IKT- eller IT-ansvarlig kreves god kontroll på en hel del prosesser og mye informasjon som skal håndteres hver dag.
For å kunne yte ypperlig service, holde følge med stadig nye krav fra kunder og samtidig ivareta virksomhetens vekst, er valget av riktig IT-verktøy viktig.
Det settes høye krav til IT Service Management system – ikke bare skal det kunne ta imot henvendelser fra kunder og samle kommunikasjon som utveksles mellom kunde og IT-tekniker, men like gjerne også inneholde full oversikt over utstyr og ressurser som finnes i organisasjonen. Da aller helst med detaljer for konfigurasjon av hver enkelt datamaskin, programvare som brukes og hvor de ulike enhetene befinner seg.
Med Nilex Service Platform samles all informasjon i ett IT Service Management system. Det er en omfattende løsning som støtter de aktuelle forretningsprosessene i virksomheten, og samtidig bidrar til å spare tid i å løse hendelser og forbedre kvaliteten på tjenestene som leveres.
Nilex Service Platform sin posisjon som IT Service Management verktøy bekreftes også gjennom PinkVerify sin ITIL-verifisering og Serview-sertifisering.
Samle alle henvendelser til brukerstøtte på ett sted
Med Nilex Service Platform samles alle innkommende og utgående henvendelser i saker, som blir ryddig organisert i ditt personlige dashboard.
Du kan ta imot henvendelser fra alle de mest brukte kanaler. Hva med å la kunder melde inn sin sak fra epost, internett, chat, Facebook, Twitter eller telefon? Uansett hvilken kanal du ønsker å tilby, blir henvendelsene presentert både i det personlige dashboard, men også i egne og tilpassede listevisninger.
Fleksibelt og enkelt
Nilex Service Platform har et intuitivt grensesnitt – noe som gjør behovet for opplæring minimalt. Med en innebygd infotjeneste får du også enkel tilgang på mer detaljer om hvordan de ulike funksjonene er oppbygd.
Mange ønsker likevel opplæring enten via Teams/Skype eller fysisk kurs. Da tilbys ulike kurs som kan skreddersys etter ulike behov og ønsker - alt tilpasset din egen virksomhets løsningsoppsett.