Skip to main content
More
  • Kontakt oss
  • Partner
  • Kunnskapssenter
  • Nyheter & arrangementer
  • Blog
  • Support
  • Norsk
    • English
    • Svenska
    • Deutsch
    • Polski
    • Dansk
  • Bestill demo i dag
  • Min NE
  • Min Cloud NSP
Nilex AB Nilex AB
  • Bedriften
    • Om oss
    • Karriere
  • Produkter
    • Nilex Vedlikehold®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex Social Media®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funksjoner
    • Selvbetjeningsportal
    • Mobilapplikasjon
    • Servicedesk
    • Sosiale medier
    • Tjenestekatalog
    • Asset Management
    • Avtalehåndtering
    • Kunnskapsbank
    • Oppgavehåndtering
    • Ordrehåndtering
    • Arbeidslogg
    • Fakturering
    • SLA (avtale om tjenesteleveranse)
    • Rapporter
    • Oversettelser
    • Branding
    • Planlagte saker
    • Integrasjoner
    • CTI telefonkobling
    • Active directory
    • Kalender & Ressursplanlegging
  • Bestill
  • Kurs
  • Løsninger
    • IT Service Management
    • Shared services
    • Kundesupport
    • Social Media Monitoring
    • Facility Management
    • Field service management
  • Tjenester
  • Kunder
Bestill demo
Bestill demo
  • Bedriften
    • Om oss
    • Karriere
  • Produkter
    • Nilex Vedlikehold®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex Social Media®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funksjoner
    • Selvbetjeningsportal
    • Mobilapplikasjon
    • Servicedesk
    • Sosiale medier
    • Tjenestekatalog
    • Asset Management
    • Avtalehåndtering
    • Kunnskapsbank
    • Oppgavehåndtering
    • Ordrehåndtering
    • Arbeidslogg
    • Fakturering
    • SLA (avtale om tjenesteleveranse)
    • Rapporter
    • Oversettelser
    • Branding
    • Planlagte saker
    • Integrasjoner
    • CTI telefonkobling
    • Active directory
    • Kalender & Ressursplanlegging
  • Bestill
  • Kurs
  • Løsninger
    • IT Service Management
    • Shared services
    • Kundesupport
    • Social Media Monitoring
    • Facility Management
    • Field service management
  • Tjenester
  • Kunder

Løsninger

itsm

IT Service Management

Som IKT- eller IT-ansvarlig kreves god kontroll på en hel del prosesser og mye informasjon som skal håndteres hver dag.  

For å kunne yte ypperlig service, holde følge med stadig nye krav fra kunder og samtidig ivareta virksomhetens vekst, er valget av riktig IT-verktøy viktig.  

Det settes høye krav til IT Service Management system – ikke bare skal det kunne ta imot henvendelser fra kunder og samle kommunikasjon som utveksles mellom kunde og IT-tekniker, men like gjerne også inneholde full oversikt over utstyr og ressurser som finnes i organisasjonen. Da aller helst med detaljer for konfigurasjon av hver enkelt datamaskin, programvare som brukes og hvor de ulike enhetene befinner seg.  

Med Nilex Service Platform samles all informasjon i ett IT Service Management system. Det er en omfattende løsning som støtter de aktuelle forretningsprosessene i virksomheten, og samtidig bidrar til å spare tid i å løse hendelser og forbedre kvaliteten på tjenestene som leveres. 

Nilex Service Platform sin posisjon som IT Service Management verktøy bekreftes også gjennom PinkVerify sin ITIL-verifisering og Serview-sertifisering. 

Samle alle henvendelser til brukerstøtte på ett sted 

Med Nilex Service Platform samles alle innkommende og utgående henvendelser i saker, som blir ryddig organisert i ditt personlige dashboard. 

Du kan ta imot henvendelser fra alle de mest brukte kanaler. Hva med å la kunder melde inn sin sak fra epost, internett, chat, Facebook, Twitter eller telefon? Uansett hvilken kanal du ønsker å tilby, blir henvendelsene presentert både i det personlige dashboard, men også i egne og tilpassede listevisninger.  

Fleksibelt og enkelt

Nilex Service Platform har et intuitivt grensesnitt – noe som gjør behovet for opplæring minimalt. Med en innebygd infotjeneste får du også enkel tilgang på mer detaljer om hvordan de ulike funksjonene er oppbygd.  

Mange ønsker likevel opplæring enten via Teams/Skype eller fysisk kurs. Da tilbys ulike kurs som kan skreddersys etter ulike behov og ønsker - alt tilpasset din egen virksomhets løsningsoppsett.

Løsninger

Uansett størrelse og industri, har vi en løsning for deg!
itsm

IT Service Management

Shared services

Shared services

Customer Support

Kundesupport

Social Media Monitoring

Social Media Monitoring

Facility Management

Facility Management

Field Service Management

Field service management

Test gratis

Test vår lösning gratis i en måned.

30 dager gratis enkel konfigurasjon

  • Kontakt oss
  • Partner
  • Kunnskapssenter
  • Nyheter og arrangementer
  • Blog
  • Support
  • Min NSP
  • Brukerbetingelser
  • Retningslinjer for personvern
  • Policy for cookies
  • Sitemap
  • Credits

Copyright © 1996-2017 Nilex i Helsingborg AB. Alla rettigheter forbeholdt.