Oppdage ditt inventar
Det kan være vanskelig og tidkrevende å holde informasjon om IT-utstyret i et nettverk oppdatert. For å gjøre det lettere å vedlikeholde, har Nilex utviklet en inventarier håndterer som kan samle inn fullstendig informasjon om maskinvare, konfigurasjonsoppsett og installert programvare. I tillegg gir Nilex Asset Management System en detaljert oversikt over all utstyr, som for eksempel antall brukere, innkjøpsår, i hvilket rom utstyret er plassert osv.
Innstillinger som kan tilpasses:
— Legg til ny bruker via AD
— Log på via AD
— Oppdater / Slett bruker
— Live, manuell eller automatisk synkronisering med AD
— AD inaktive brukerinnstillinger
— Integrasjon med Facebook
— Integrasjon med Twitter
— Håndter Skype-samtaler
— Integrasjon med Skype for Business
— Integrasjon med Panasonic og Telavox
— Rest API
— Integrasjon med e-postklienter
— Kartlegging av dine tilganger