Administrere relasjoner i den digitale tidsalderen
Vårt sosiale kontaktsenter samler dine sosiale feeds og samtaler fra Facebook og Twitter (de to mest populære sosiale kanalene der kundene dine er aktive). Nå trenger du ikke flere pålogginger, men kan i vårt dashbord samle alle kundesamtaler uavhengig av kanal.
Chat
Vår innebygde chat-tjeneste gir kundene øyeblikkelig tilgang til teknisk støtte. Ledere kan opprette saker av chat-samtaler direkte fra chat-vinduet, og legge til samtalen til en eksisterende sak. Ledere kan også starte en samtale med andre administratorer om saker. På den måten kan kommunikasjon og samarbeid forenkles.
Innstillinger som kan tilpasses:
— Facebook-side
— Planlagt synkronisering
— Sosiale meldinger
— Direkte meldinger
— Forretningsregler
— Kommentarer
— Twitter integrasjon
— Tweets og retweets
— Saksmal
— Bruker-ID
— Brukermapper
— Smart kildeorganisasjon