Selvbetjeningsportal
Øk produktiviteten ved å la dine kunder og ansatte bestille produkter og registrere saker i selvbetjeningsportalen.
Mobilapplikasjon
Med Nilex mobil app er det enkelt å holde seg oppdatert på kunders henvendelser. Sjekk status på saker og ressurser når du er på farten. Nilex Service Platform app er tilgjengelig for både Apple og Android mobiltelefoner.
Servicedesk
Gå fra reaktiv til proaktiv saksbehandling med prosessautomatisering, effektiv datainnsamling, konsekvens- og trendanalyser for Incident, Problem og Change Management.
Sosiale medier
Integrasjon mot de mest brukte sosiale plattformer. Samle aktivitet og data fra sosiale kanaler for å gi en endra bedre brukeropplevelse.
Tjenestekatalog
Samle alle dine tjenester på ett sted og la Nilex Service Platform behandle forespørsler og bestilling av tjenester.
Asset Management
Nilex Asset Management tilrettelegger for vedlikehold og gir en bedre oversikt over virksomhetens ressurser.
Avtalehåndtering
Med alle kontrakter samlet i Nilex Service Platform kan du enkelt kontrollere tilgang, overvåke og få automatisk fornying og påminnelser.
Kunnskapsbank
Foreslå automatisk artikler fra kunnskapsbanken når kundene eller saksbehandler oppretter nye saker. Mer kunnskapsartikler gir økt produktivitet og sakene kan løses raskere.
Ordrehåndtering
Få full oversikt over alle ordrer fra tjenestekatalogen. Godkjenn eller avslå ordre som inneholder produkter eller tjenester som er bestilt fra selvbetjeningsportalen.
Arbeidslogg
Følg arbeidstiden din og innsatsen som trengs for å løse saker og forespørsler og estimer fremtidige oppgavelengder.
Fakturering
Send faktura direkte fra Nilex. Hold oversikt over økonomien innen saker med fakturerbar tid, leie av utstyr samt kjøp direkte fra tjenestekatalogen.
SLA (avtale om tjenesteleveranse)
Håndter forventninger mellom supportteam og kunder ut fra allerede angitt SLA. Følger beste praksis i bransjen.
Rapporter
Gjør riktige beregninger og skap verdi for bedriften. Mål data basert på supportmengde og agenters prestasjoner.
Oversettelser
Administrer tekster, oversettelser og dynamisk innhold direkte i applikasjonen.
Branding
Design din Nilex Service Platform med egen logo, farger og fonter. Endre bakgrunn, overskrifter og bunntekster for både selvbetjeningsportal og agentportal.
Planlagte saker
Få hjelp til å overvåke saker som må gjøres innen en bestemt tidsperiode, og unngå å glemme enkle rutinemessige oppgaver.
Integrasjoner
Integrer Nilex Service Platform med telefonisystemet, Microsoft Active Directory, Tawk.to chat og andre tjenester.
CTI telefonkobling
Administrer mottatte samtaler direkte på din pc, og få samtidig utvidet info om innringer.
Active directory
Legg til, slett eller deaktiver brukere direkte fra Microsoft Active Directory integrert med NSP.