SLA (avtale om tjenesteleveranse)
Har du utfordringer med å styre forventninger fra kundene dine? Nilex lar deg administrere og kjøre SLAer i henhold til beste praksis i bransjen. Du kan sette opp flere ulike retningslinjer for å gi dine VIP-kunder ekstre privilegier, som for eksempel ekstra åpningstider.
Tilpassede SLA-regler (tjenestenivåavtaler) for viktige hendelser
Nilex SLA-verktøyet er svært fleksibelt og lar deg lage tilpassede SLAer. Du kan opprette flere SLA-regler og bruke dem til bestemte kunder, grupper, produkter eller case-kanaler. Dette sikrer at viktige servicenivåer ikke overskrids. Hvis de gjør det, kan du være sikker på at de riktige personene vil bli varslet om det i god tid før det skjer.
Innstillinger som kan tilpasses:
— Definer individuelle SLAer
— SLA-avtalen
— SLA beskrivelse
— SLA for kunder
— SLA Vilkår
— Undervilkår
— Eksklusive SLAer
— Kontortid
— Veipunkter
— SLA terskler
— Service nivåer
— Eksporter