Skip to main content
More
  • Kontakt oss
  • Partner
  • Kunnskapssenter
  • Nyheter & arrangementer
  • Blog
  • Support
  • Norsk
    • English
    • Svenska
    • Deutsch
    • Polski
    • Dansk
  • Bestill demo i dag
  • Min NE
  • Min Cloud NSP
Nilex AB Nilex AB
  • Bedriften
    • Om oss
    • Karriere
  • Produkter
    • Nilex Vedlikehold®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funksjoner
    • Selvbetjeningsportal
    • Mobilapplikasjon
    • Servicedesk
    • Sosiale medier
    • Tjenestekatalog
    • Asset Management
    • Avtalehåndtering
    • Kunnskapsbank
    • Oppgavehåndtering
    • Ordrehåndtering
    • Arbeidslogg
    • Fakturering
    • SLA (avtale om tjenesteleveranse)
    • Rapporter
    • Oversettelser
    • Branding
    • Planlagte saker
    • Integrasjoner
    • CTI telefonkobling
    • Active directory
    • Kalender & Ressursplanlegging
  • Bestill
  • Kurs
  • Løsninger
    • IT Service Management
    • Shared services
    • Kundesupport
    • Facility Management
    • Field service management
  • Tjenester
  • Kunder
Bestill demo
Bestill demo
  • Bedriften
    • Om oss
    • Karriere
  • Produkter
    • Nilex Vedlikehold®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funksjoner
    • Selvbetjeningsportal
    • Mobilapplikasjon
    • Servicedesk
    • Sosiale medier
    • Tjenestekatalog
    • Asset Management
    • Avtalehåndtering
    • Kunnskapsbank
    • Oppgavehåndtering
    • Ordrehåndtering
    • Arbeidslogg
    • Fakturering
    • SLA (avtale om tjenesteleveranse)
    • Rapporter
    • Oversettelser
    • Branding
    • Planlagte saker
    • Integrasjoner
    • CTI telefonkobling
    • Active directory
    • Kalender & Ressursplanlegging
  • Bestill
  • Kurs
  • Løsninger
    • IT Service Management
    • Shared services
    • Kundesupport
    • Facility Management
    • Field service management
  • Tjenester
  • Kunder

Servicedesk

Gå fra reaktiv til proaktiv saksbehandling med prosessautomatisering, effektiv datainnsamling, konsekvens- og trendanalyser for Incident, Problem og Change Management. 

Test gratis

Test Nilex Service Platform gratis i en måned.

30 dager gratis enkel konfigurasjon

Automatisert sakshåndtering

Nilex Service Platform hjelper deg å håndtere saker fra ulike kanaler som selvbetjeningsportal, chat, epost, telefon og sosiale medier. Uavhengig om henvendelsen er et kort spørsmål, en supportsak eller en alvorlig incident, vil Nilex Service Platform, ved hjelp av triggere og regler, automatisk tildele saken til riktig person eller gruppe, sende ut varslinger og passe på at den blir fulgt opp ut ifra angitt prioritet og SLA.

Incident Management

Nilex Incident Management brukes til å håndtere henvendelser (incidents) og feilmeldinger, koble disse sammen med aktuelt inventar, følge status på henvendelsene, eskalere og, om nødvendig, viderefordele saken til spesialister.

Nilex ServiceDesk er et verktøy som gir deg et enkelt grensesnitt for kommunikasjon mellom IT og brukeren, et innebygd klassifiseringssystem som hjelper med å sette riktig prioritet, tildeling og omfang på de ulike henvendelsene.

Change Management

Med Nilex Change Management kan du iverksette, godkjenne og overvåke status på alle endringer som skal utføres, samtidig som det gjøres vurderinger på prioritet, omfang, risiko og ressursbehov for å utføre endringene.

Nilex ServiceDesk gir deg et system for logging og lagring av endringsforespørsler, ratingsystem for godkjenning og muligheten til å følge endringene gjennom de ulike fasene som innsamling av detaljer, godkjenning og implementering.

Problem Management

Bruk Nilex Problem Management til å identifisere, klassifisere, undersøke, diagnostisere og løse de underliggende årsakene til henvendelsene som blir opprettet.

Med Nilex ServiceDesk sin ende-til-ende-overvåking og høye nivå av automatisering, får du grunnlaget til en god og integrert IT service management prosess. Problem-saker skilles fra hendelser (incidents) og følges opp i henhold til ITILs beste praksis.

Enkel oversikt over dine saker

Med Nilex mouse-over funksjonalitet kan du enkelt holde oversikten over saker og henvendelser. Du trenger bare å holde muspeker over en sak i listen for å vise detaljene i saken. Flyttes muspeker bort fra saken i listen, vil forhåndsvisningen forsvinne igjen. Spar tid ved å raskt forhåndsvise detaljer før saken åpnes.

Test gratis

Test Nilex Service Platform gratis i en måned.

30 dager gratis enkel konfigurasjon

Funksjonalitet som kan tilpasses:

— Oppretting av saker
— Egne listevisninger
— Skjemaer
— Epost varslinger
— Triggere og forretningsregler
— Maler for saker og kommentar
— Hurtigsteg
— Life cycle tracking
— Opprette egne felt og sakstyper
— Link sammen saker
— Koble inventar og utstyr til saker
— Linke til aktiviteter og oppgaver
— Vedlegg
— SLA
— Enkel & avansert visningsmodus

Videoopplæring

Vi har en målsetning at våre programvareløsninger skal være så enkle som mulig. Men for å gjør det enda enklere har vi lagt noen opplæringsvideoer. Følg trinnene i videoene for en rask og effektiv innføring i systemene.

  • Kontakt oss
  • Partner
  • Kunnskapssenter
  • Nyheter og arrangementer
  • Blog
  • Support
  • Min NSP
  • Brukerbetingelser
  • Retningslinjer for personvern
  • Policy for cookies
  • Sitemap
  • Credits

Copyright © 1996-2017 Nilex i Helsingborg AB. Alla rettigheter forbeholdt.